Elif hanım merhaba,
Size bir önerim var. Benim de vatandaşlığım var Avrupa'ya gitme konusunda problemim yok. Çocuk olarak beni de aranıza alabilirsiniz

Makale yazarlığım falan da var arada yazarım.
Şaka bir yana İsveç'te kalmış birisi olarak bence mantıklı bir karar vermişsiniz. Hayat standartları gerçekten üst düzey. Çocuklarınız için en güzeli. İlerleyen yıllarda ben de bu düşünceye varacağımı düşünüyorum.
Hayırlısı

Tebrikler.