Başlıkta belirttiğim gibi düşüş yapmama garantisi verecek bir yerden bot takipçi alınacaktır. Sürekli bir alışveriş olacaktır her hafta alım olacak.

Not:Boş yere saçma sapan arkadaşlar konu dışında bir yorum yapmazsa sevinirim, belirttiğim düşüş oranı %100 düşüşten kasıttır. %30-%20 gibi düşüş bantlarının normal olduğunu biliyorum.