Hocam dediğiniz gibi ne yapabilirim ki haber sitemiz için çok önemli şehir merkezine 15 20 kilometre uzaklıktayız defalarca dilekçe vermemize rağmen 6 yıldır bölge Türk Telekom tarafından planlamaya alınmıyor. En son dün Twitter üzerinden CEO'sunu etiketleyerek talep bulunduk aradılar ancak yine değişen birşey olmadı.
Altyapi yenilenmesi icin toplu imza gerekiyor diye biliyorum en kotu superbox a gecin guzel upload veriyor