ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı isimle kaydettiyseniz öyle olur sebebiyse browser cache

Eski dosya adı; ornek.jpg
Yeni dosya adı; ornek-yeni.jpg

şeklinde yaparsanız sorun yaşamasınız
Yok hocam ondan kaynaklı değil