Kulağa güzel gözüküyor fakat şunları'da düşünmenizi öneririm
Öncelikle AVM ,teknoloji vs gibi bir çok şey'den mahrum olacaksınız.
Okul meselesi sıkıntı olacaktır o ufak yerde okul yoktur varsa bile üniversite yada lise kesinlikle yoktur.
Sizin çalışma durumunuzu bilemiyorum , ufak yer'de iş bulma şansınız zor yakınlarda bir şehir varsa bilemem.
Kısa süreli yaşanacak güzel bir yer fakat bir süre sonra yapacak bir şey kalmıyor. İnternet alt yapısı vs var mı onuda bilemiyorum. Sıkılabilirsiniz.
Bir yatırımınız'da olmalı ki oradaki alışma sürecinde size yardımcı olsun. Bunları'da düşünmüşsünüzdür herhalde.
Zaten bizim en çok istediğimiz şeylerden 1 tanesi bulunduğumuz yerde asla AVM ve teknoloji olmayacak. Sadece doğa ve biz. Eşim tır şoförlüğü yapacak, ben yine domain alım satım işleriyle ilgilenirim herhalde. Ayrıca bir youtube kanalı açıp bu eşsiz doğada güzel yemekler yapıp kanalımda yayınlamayı planlıyorum

Çocukların okul meselesi elbette düşünüldü, zaten ilk başta düşündüğümüz şey çocuklar olduğundan her şey a'dan z'ye sorunsuz ve eksiksiz bir şekilde ayarlandı

Zaten Flam'da uzun süreli kalmayacağız. Şuan kızımın bir tanesi 2,5 yaşında diğeri henüz 5 aylık. 3-4 yıl burada kalıp ardından Oslo'ya taşınma planımız var.
Neden Trabzon Rize değil. Bu cennet vatan dururken olmadı bu şimdi

Not : Bu mesaj bir kıskançlık belirtisi içerdiğinden dikkate alınmaması gereklidir
Ülkemizde çok daha güzel yerler var fakat eşim ve ben uzun yıllardır yurt dışını hayal ediyorduk bu nedenle şuan için bizim adımıza en hayırlısı bu olacak gibi görünüyor
Siz gitmek istiyorsunuz ama onlar sizi alıyor mu? Merak ettim, nasıl kabul ediliyorsunuz oraya?
Dediğim gibi Almanya vatandaşı olmam en büyük etken.
Soğuk ve güneş yok diyorlar orada doğru mu ?
Güneş var elbette ama oldukça soğuk bir yer

0-2 yaş arası çok masraflı olur hocam size siz masraf etmeyin

artık kendi ayakları üzerinde duran yakın zamanda torun hasretinizi bile giderebilicek biriyiiim
Sayenizde iyi güldüm vallahi

Rabbim gönlünüze göre versin inşallah.
Benim esim Avrupa Birligi vatandasi. Biz de bir suredir Ingiltereye tasinmayi dusunoyorduk. Su an zaten yurtdisinda IT sektorunden calisiyorum ve yasadigim ulkenin dilini az biraz ogrendim. Ingiltereyi istememizin sebebi benim yeni bir dil ogrenmeye enerjimin olmamasi ve esimin iyi seviyede Ingilizce bilmes ama sag olsun UK Avrupa Birliginden cikarak bitridi bizi

.
Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah