Harika gerçekten umarım herşey istediğiniz gibi olur 🙏
Çok teşekkür ederim sağ olun inşallah
Çok güzel bir karar, tebrik ediyorum.
Çok teşekkür ederim sağ olun
5 Yil sonra
Hiç güleceğim yoktu vallahi
Amca haklı ne yapsın garibim
Harika bir yer, doğru bir karar umarım her şey istediğiniz gibi olur. En büyük hayallerimden birisi

darısı başıma
Çok teşekkür ederim sağ olun

İnşallah size de er yada geç hayallerinizi gerçekleştirmek nasip olur.
Hakkınızda hayırlısı olsun. Ama bu resimde attığınız yerde nasıl iş bulacaksınız? Gelişmiş bir yer gibi değil sanki
Çok teşekkür ederim sağ olun

Eşim dayısıyla birlikte tır şoförü olarak çalışacak

Tır şoförlerinin çalışma şartları ve kazançları oldukça güzelmiş.
Güzel yer ancak şahsen;
Öyle bir yerde en fazla 2 hafta kalabilirdim. 3. hafta köyümü, çocukluğumun geçtiği mahalleyi özlerdim. Umarım her şey istediğiniz gibi olur.
Köyünüzü özlemenize gerek yok zaten burasıda köy

Sadece buranın köyleri biraz fazla modern. Çok teşekkür ederim sağ olun
Harika bir karar gerçekten. Umarim herşey güzel olur.
Çok teşekkür ederim sağ olun
doğru karar olup olmadığına 2020 yılı karar verir hayırlısı olsun diyelim
Çok teşekkür ederim sağ olun
Hiç gitmedim ama çok güzel görünüyor, acaba attığınız fotoğrafta ki yer de yani kasaba da internet alt yapısı nasıldır. Bir bilginiz var mı çok merak ettim
Açıkçası pek bir bilgim yok. Umarım iyidir
Hayırlısı ne ise o olsun fakat o kasaba'da acaba ne iş ile meşgul olacaksınız? sanki şey gibi duruyor, bizim buralarda yazlık olarak geçen yerler. Umarım herşey istediğiniz gibi olur
Çok teşekkür ederim sağ olun

Eşim tır şoförlüğü yapacak, ben yine domain alım satım işleriyle uğraşırım herhalde. Birde çocuklarımla birlikte youtube kanalı açıp Flam'da doğa manzarası içerisinde yemekler yapıp kanalımda yayınlamayı düşünüyorum
herkesin merak ettiği soruyu soruyorum, enişte ile beraber çocuk arıyor musunuz hazır büyümüş kendi ayakları üzerinde duran

hemen kimliğimi göndereyim işlemler için
2 tane var şuan ikisi de kız, eğer erkekseniz ve 0-2 yaş aralığında iseniz elbette olabilir neden olmasın
Hayırlı olsun, Çok güzel bir karar bence.
Çok teşekkür ederim sağ olun
Yeni hayatınızda başarılar hocam
Çok teşekkür ederim sağ olun