caglarbodrumlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki bu servisi veren kişi ne maksatlı piyasaya sürüyor kârı ve kazancı ne olabilir hayrına mıdır?
Şuan site üzerinden herhangi kazancım yok, belki sonraki zamanlarda reklam.. En başta söylediğim gibi "Sürekli yeni hesaplar açan ve bu hesaplarda geçici e-posta servislerini kullanan biri olarak kendi geçici e-posta servisimi MailTemp adıyla açtım. "

Aslında kendime açtım ama size de hayrına kullandırıyorum gibi birşey şuan için