Bence para şu devirde çok kıymetli ben yerinde olsam 5. Nesil falan alırım mantıksız geldi yani bana 6.nesil için o kadar para vermek bir de dos bi cihaz
O kadar para verip korsan yazılım mı kullanıcaksın ?