Arkadaşlar esasen BTC yatırımcısı değilim ama zaman zaman müşterilerimden btc ödeme geliyor ve 30-50 tl arası kayıp yaşanıyor ulaşana kadar.. Görünen o ki BTC için söylenen o düşük komisyon vs geyiklerinin hiç aslı astarı yok ya da biraz dolambaçlı bir yol mu izlemek gerekiyor bilemiyorum.. Evet sonuçta müşteri ödüyor o aradaki kaybı ama o da neden boşa para kaybetsin ki? Alt coin olarak ödeme al sonra onu btc ye çevir sonra tl ye sonra transfer et sistemi ile sanırım daha düşük maliyetler mümkün ama o anki duruma göre uygun coini mi kollamak gerekir yoksa sürekli etc olarak çözülür mü bilemiyorum.. Sonuçta yatırımcısı olmayan için angarya
Bir de bu türk borsalarında varlık barındırmak ne kadar güvenli acaba siz hangi borsayı önerirsiniz?