TROASTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Talebi nasıl oluşturuyoruz acaba? Birde tam olarak ne şekilde talep oluşturdunuz. Yardımcı olabilir misiniz?
Hocam translate kullanarak destek kaydı oluşturdum. Dedim aldığım ugulamalar silinmiş ömür boyu lisansı yok mu dedim. altada silinen uygulamaları ekledim. yardımlarınızı bekliyorum dedim.
Önce birisi yazdı ömür boyu lisans yok silinebilir vs vs ama senin için silinen uygulamaların linkini tek seferlik indirmen için ekledik diye dönüş sağladılar. Sonra 2 gün geçti başka birisi mail attı 3 uygulama için size bakiye ekledik kullanabilirsiniz diye.

2014 2015 de aldığım uygulamalardı güzel oldu