Webmoney alt ödeme limiti 5 dolar . Forumda bozum yapan mevcutdu 22 dolar bakiyem vardı
@ramob7; aracılığı ile webmoney ödemesi almıştım o sekilde bozdurum yapsaydınız . Daha ufak komisyon ile ödeme alırdınız .
edit: Hesap satılmış zaten bilgilendirme amaçlı yazdım belki tekrar bakiyesi olan birileri olabilir diye.