flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok yurtdisi adsenselerinde covid olarak red gelmiyor politikalara uymuyor diyor ama ilgisi yok.
Bende de dün gece aynı cevap geldi, politikalara uymuyor diye. Acaba covid'den midir benimkisi de? Site ingilizce ama hesap TR.