Herzaman girdiğiniz coinde kar yapamayabilirsiniz . Aldığınızda belki 2/3 ay alım noktasının altında fiyatda olur elinizde kalır illede karla çıkıcam derseniz .
Malesef mebla çok büyük olmadığı için kazançta az olucaktır . Bi coine girip %20 karla çıkmak demek bence efsane bişey . Ama trade işine 100/500 tl ile girdiğinizi varsayarsam 20/100 Tl arası kazanç bırakır dediğim oran size . 1 ayda en fazla kaç defa bir coine girip %20 karla çıkabilirsiniz ? Onu düşünerekten işlem yapın bence