LondonBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- Katlama mantığıyla trade yapmaya kalkarsanız o parayı kısa zamanda kaybedersiniz. Rulet değil bu sonuçta.

2- Kripto para borsası 24 saat açıktır, yani hiç durmaz. Stop-loss bunun için var zaten. Bunlar ileri seviye gerçi şu an sizin için. Zamanla öğrenirsiniz.

3- Telegram'da aktif kripto para grupları var. Başlarsanız zaten o grupları bulursunuz.

4-En önemli tavsiyeyi yazayım. Kaybedince üzüleceğiniz parayla bu işe girmeyin. Gerisi zamanla öğrenilir.
Hocam haklısın ama katlama olmadan da artmıyor ki al sat yapmadan, misal 400₺ ile girersem bir coine, istediği kadar artsın benim para artmıyor gözle görülür bir şekilde. Eğer elde çok para yoksa girmemek lazım ozaman :/

Ben şey sanıyordum mesela btcnin al emirleri ve sat emirleri bir türk sitesinde 100 kişiyle dönerken, amerikan sitesinde 1000 kişiyle dönüyorsa daha hızlı akar falan gibisinden, daha hızlı alıcı buluruz tarzında, yanlış sanmış da olabilirim sanırım. Evet stop loss falan hiçbir bilgim yok.

Telegrama falan bakacağım da henüz çok yeni olduğum için muhabbete adapte olamıyorum, tuhaf terimler kullanıyorlar bide insanların bütçesi fazla olduğu için uyum sağlayamıyorum adamın dediği %100 doğru olsa yapsam bile elimde 1₺ kâr ile kapatıyorum.

Kaybedince üzüleceğim bir para değil ama bilerek de kaybetmek istediğim bir para değil, başta dediğiniz gibi kumar değil bu sonuçta bilgiye dayalı bir olay ve bunda kaybetmek kumarda kaybetmekten daha zor, orada şans var burada bilgi. Bilerek kaybetmek üzer :/