troy17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Base lisansi ile gelmiyor mu?
Veri merkezinde sunucularin onune koymak istersek hangi lisansa ihtiyac var?
Merhaba, özel mesaj iletilmiştir.