Base lisansi ile gelmiyor mu?
Veri merkezinde sunucularin onune koymak istersek hangi lisansa ihtiyac var?

odeaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, uzun süredir boşta duran Fortigate 200E cihazlarımızı satma kararı aldık, ayrıca takas imkanı mevcuttur yine server donanımları ile.

Genel olarak özellikler ve fotoğraflar aşağıda yer almaktadır. Ayrıca cihazlar sıfırlanmıştır ve lisans bulunmamaktadır. Alan kişi kendi konfigürasyonunu sağlayabilir, farklı bir cihazdan güncel veritabanını içeri aktarabilir yada lisans temin edebilir.

Fiyat için özel mesaj yoluyla bilgi alabilirsiniz.

https://hizliresim.com/zctDWA
https://hizliresim.com/u9GTEH
https://hizliresim.com/6V5PG7


https://www.fortinet.com/content/dam...00E_Series.pdf