GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi kurdum bitirdim gerçekten harika teşekkürler tema ve ilginiz için
Ben teşekkür ederim hocam, başarılar dilerim.

siyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, öncelikle arkadaşın üslubu ve sorunsuz hizmeti için çok teşekkür ederim. Yeni çıkan stabilizer mybb temasını satın aldım. İlk defa forum scriptli bir web sitem oldu arkadaşın her konuda desteğine ihtiyaç duyacağımı belirttim ve memnuniyetle kabul etti. Temayı aşırı seviyede beğendim gözü hiç yormuyor ve aşırı pratik, alacak arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
Güzel mesajınız için çok teşekkürler hocam, projenizde ayrıca başarılar diliyorum, çok sevgiler.