Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tamam şöyle söyleyeyim o zaman, 1 saatte en fazla kaç işlem? şimdi 1 saatte 60 takip atılabiliyorsa aynı zamanda ben takibi bırakma işlemi de yapıyorum? 1 saatte sadece 60 kere işlem hakkım mı var yoksa takip etme hakkı mı?