Merhaba arkadaslar. Ankarada yasiyorum. Dedemi ve ananemi cankiriya goturmem gerekiyor aracimla. Seyehat izin belgesi dediler fakat bunun detaylarini bilmiyorum ve bu konu ile alakali islem yapmis olan varsa bilgi verebilir mi?