odeaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, uzun süredir boşta duran Fortigate 200E cihazlarımızı satma kararı aldık, ayrıca takas imkanı mevcuttur yine server donanımları ile.

Genel olarak özellikler ve fotoğraflar aşağıda yer almaktadır. Ayrıca cihazlar sıfırlanmıştır ve lisans bulunmamaktadır. Alan kişi kendi konfigürasyonunu sağlayabilir, farklı bir cihazdan güncel veritabanını içeri aktarabilir yada lisans temin edebilir.

Fiyat için özel mesaj yoluyla bilgi alabilirsiniz.

https://hizliresim.com/zctDWA
https://hizliresim.com/u9GTEH
https://hizliresim.com/6V5PG7


https://www.fortinet.com/content/dam...00E_Series.pdf


kendisi en nefret ettiğim firewall'dır işyerimde kullanılıyor aşmak uzun zamanımı aldı hala tam anlamıyla erişimim yok, nefret ediyorum bu cihazdan, hayırlı satışlarınız olsun hocam