Az önce markete gittim kasanın önüne koymuşlar maskeleri ücretsiz sandım fakat kasiyer 7.5 tl olduğunu söyledi. Maske nano maske değildi bildiğimiz sağlık maskesiydi şuan hala yasak devam ediyor mu ?ediyorsa şikayet etmeyi düşünüyorum da