Hocam valla görselde karara bağlanma tarihi 23 mart gözüküyor. Aradan tam 17 gün geçmiş. 7/24 evdeyim ve normal kargolarım geliyor ama bu gelmedi? Daha uzun sürebilir mi gelmesi? Bir de eve gelecek kargo tam olarak nedir? Kararın yazılı olduğu bir zarf mi gönderiyorlar?
Evet, en aşağı bölümde yazacak kararınız.