Şahsen CDN kullanıyorum ancak cache eklentisi kullanmıyorum. Çünkü Cloudflare üzerinde bir sistem betiği var, bunu kullanmak benim için yeterli olabiliyor. Harici kullanan kullanıcılarda var bu tamamen seçim meselesidir.