Weq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her 100 puana 2$ harcanacaksa ve 600 puana 12$ kod verilecekse üyenin kazancı nerde? 12$ harcayıp 12$ almak... Ben mi yanlış anladım acaba...
Doğru anladınız garip bir sistem olmuş