Merhaba forum üyeleri,
laptoptan daha rahat yazı yazabilmek adına klavye almak istedim. Hepsiburada'dan beğendiğim bir klavye vardı. KYK Yattıktan sonra siparişi geçtim bugün kargoya verilir anca diye fakat sanırım gece klavyeyi yanlış sipariş etmişim.
Daha doğrusu model aynı fakat klavye dili olarak ingilizce Q olarak geçiyor. Pek bu konulara takılmam fakat eksik tuş sorunu yaşar mıyım diye bir tereddüt yaşıyorum.
everest kb-r01 diye arattığımda da çıkan sonuç ve sipariş ettiğim bu >>
us modeli
sonradan fark ettiğim benzer ürünlerde çıkan türkçe q modeli bu >>
tr modeli
önerileriniz nedir siparişi iptal etmeli miyim. Malum süreçte bir daha iade ile uğraşmak hem bana hem kargoculara eziyet olacak.
not: bence tuş sayısı aynı ise sorun yok windows üzerinden klavye ayarını türkçe q yapar virgül ile ş ye basarım sorun o değilde, eksik tuş çıkar mı?