Merhaba Arkadaşlar,

Geçtiğimiz aylarda forumda bir arkadaşa kendi kullanacağımız fonksiyonlarla basit bir admin paneli gibi script yazdırdık.

Lakin ilk başlarda sorun yoktu gayet sorunsuz çalışıyordu. Kodlama olarak pek düzgünde çalışmamış kendisi baya dağınık iş yapmış.

Sitenin ilk girişinde login paneli var ve totalde 10 15 kullanıcı erişim sağlıyor farklı üyeliklerden. Panelde sadece kendi ürünlerimize ait lisans keyler var aktif pasif şekilde bunların verilerini tutuyoruz. Aşırı yük oluşturacak kadar veri yok. Örnek olarak sql veritabanı bile 15mb.

Yavaşlık hosting kaynaklı değil onu da test ettim farklı yerde.

Bu sorunu kontrol edip hızlı çözüm sunabilecek birini arıyorum.

Teşekkürler