arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam gayet normal. 200 görüntülemeye 4 tık hayatta alamassınız. çok zor. ki bu tıklar bulunduğunuz şehirdeyse ayrı bir sıkıntı.

evet bulunduğum şehirdeydi hepsi itiraz gönderdim umarim olumlu sonuçlanır.