tıklamışlar demekki hocam. kendi bulunduğun şehirde bile tıklama alınca sıkıntı.
ama hocam sebep çok saçma geliyo bana 50 kere tıklama yok 200 görüntülenme 4 tıklama sadece bu çok ama çok doğal rakam yani 4 geçersiz tık aldi diyelim bunun için ban atmalari saçmalık değil mi