arkadaşlar daha 2 hafta önce açtiğim ve mobil uygulama üzerinden para kazanmaya çaliştiğim adsense hesabim geçersiz trafik nedeni ile ban yedi 4 gün önce oyun çıkarmiştim

Konu Linki
https://www.r10.net/android-amp-ios-...-kurulumu.html

aileme indirttirdim oyunu ve 2-3 arkadaşim indirmişti sadece özellikle söylemiştim hepsine reklamlara tıklamayin diye ki gerçektende tıklamiyorlardi 200 görüntülenmede 4 tık almişti ve 0.82 kuruş kazanmiştim oda bence gayet doğal bir rakam ben buna itiraz etsem hesabin açilmasi söz konusu olabilir mi ?