Öncelikle hayırlı geceleriniz olsun.
Bundan 4 gün önce sizlerden dedem ameliyata girdiği için duâ istemiştim Allah razı olsun, bir sürü insan duâlarını esirgemedi, ameliyatıda başarılı geçti dedemin, geldim buraya güzel haberleri verdim.

Hiç aklına gelmiyor insanın, konduramıyor onun gibi bir insana, 69 yaşında hem yatalak hanımına, hem hayvanlarına hem bahçesine, hem ev işlerine her şeye o bakıyordu, çok çalışkandı dedem, bendende güçlü adamdı, kalkar o yataktanda diyorsun.

Ameliyat sonrası gece vakti haber geldi, inanmak istemiyor ki insan. Rüyadır diyor. Her şeyim, canparçamdı o benim. Her yaz kış dedemin yanındaydım. Dede ben geldim diye arar sürpriz yapardım gelir beni otogardan alırdı, güzel yüzlü dedem. Sarıl sarıl doyama, öp öp doyama, pamuk gibi sakallarını sev sev doyama. Öyle güleryüzlü güzel bir insandı ki, bir yanımız hep eksik kalıcak onsuz, hayatımızın neşesi, yaşam kaynağımızdı.

Takdiri ilahi işte, hiç beklenmedik insanı aldı yanına, mekanı cennet olsun inşAllah. Sevdiklerinizin hep yanında olun, kimseyi kırmayın, dedemle daha çok vakit geçirmek istiyordum ben ama elden ne gelir dua etmekten başka...

Kendinize çok iyi bakın dostlar, Allah'ın sevdiği kullarından olmak nasip olur inşAllah hepimize.

Hayırlı geceler...