Selamlar,

3-4 ay yer değiştirdim burada kalmak zorundayım ve altyapı eksikliği dolayısıyla max 14 mbit çekim var. Zaten TTNET olunca 3.50 Mbit alabiliyorum. Altyapı çok desteklemiyor, telefon bağlayayım desem o da aşırı çekmiyor. Ne önerirsiniz?

Rezalet örneği bırakıyorum aşağıya