R10 kurulduğu günden beri arayışın sürdüğü zaman zaman cengaverlerin çıkarak biz yaptık diyerek yeni site kurmaları ve 1 ay sonra patlak vermeleriyle sonuçlanmış henüz rekabet edecek aşamaya gelmiş bir firmanın bulunamadığı bir sektör. Olsa olsa reklamstore diyebilirim bildim bileli kapanmadı ve kullanan büyük siteler var ama oda çok kazandırmıyor Adsense den kötüdür durumu muhtemelen.