O ana kadar ne yaşanmış olursa olsun hayırlı olsun dedikten sonra o ticaret olmuş demektir. İsterse hayırlı olsun dedikten sonra o teklifin 5 katı değerde bir teklif gelsin yine de başkasına satmam etik değil. Ana konuyu da okudum. Hayırlı olsun dedikten 3 dakika sonra müşteri dönüş yapmış ve başkasına satıldı demişsin. Ne yaptın 1 dakika bekledin baktın cevap yok , 2 dakika bekledin baktın cevap yok başka birine mi sattın bu mudur yani ?