Ben balkonda bakıyordum bunlara. Kalan kurumus ekmekleri elimle ufalayıp bir kase içine koyup balkona bırakıyordum her gün gukguk diye yiyorlardı.
Ve sonuç;

Odama girip geziyorlardı çok hosuma gider böyle şeyler benim.Bana güvenmesi vs...
Kuru ekmegi ufaltıp kaseyle önüne koyabilirsin.
Cok sık zıyaret etme kulucka süresinde çok korkar heycanlandırma yazıktır.