Kesinlikle atar yapmadım. Yazımdan böyle anlaşıldı isem özür dilerim. Ne olduğu belli olmayan bir siteden indirmek yerine satın almış ve sitesine kurmuş olan bir arkadaştan aldım. Aldığım temanın Lisansıda mevcut ama aktif etmeyeceğim. Bu şekli ile de işime yarıyor. Bir kaç hafta sonra temayı kendim alıp aldığım temanın lisans kodu ile aktif etmeyi düşünüyorum. Bilgi için teşekkür ederim.
Ben yanlış anlamışım o zaman kusura bakmayın. Herşey gönlünüzce olsun.
İyi geceler