Ben sizin iyiliğiniz için söylemiştim ama siz anlamadan atar yapmayı tercih etmişsiniz. Newspaper teması lisans doğrulaması yapmayan bir tema yani size satan kişi istediği kadar sitede aynı lisansı kullanabilir ve farkında bile olmazsınız. Bir süre sonra tüm lisanslar limite takılır ve hepsinin lisansı pasif hale geldiği için tüm emeğiniz çöp olur. Firma ile görüşüp lisansları sıfırlamak isterseniz yardımcı oluyorlar ama temanın asıl sahibi siz olmadığınız için muhtemelen olmaz diyecekler. Hadi diyelim bir şekilde kabul ettirdiniz bu sefer de lisans kodu değişikliği yapılmayıp aynı lisansın limitini sıfırlıyorlar yani yarın öbür gün aynı lisans ile satan kişi tekrar kodları dağıtıp tekrar lisansınızın pasif hale gelmesini sağlayabilir. Bu nedenle kendiniz alın demiştim.
Kesinlikle atar yapmadım. Yazımdan böyle anlaşıldı isem özür dilerim. Ne olduğu belli olmayan bir siteden indirmek yerine satın almış ve sitesine kurmuş olan bir arkadaştan aldım. Aldığım temanın Lisansıda mevcut ama aktif etmeyeceğim. Bu şekli ile de işime yarıyor. Bir kaç hafta sonra temayı kendim alıp aldığım temanın lisans kodu ile aktif etmeyi düşünüyorum. Bilgi için teşekkür ederim.