hocam elinize fikrinize sağlık güzel bir çalışma
cari stok fatura varsa eticaret ve pazaryeri entegrasyonuda olabilir
kargo entegrasyonuda olabilir.
barkod etiket olmazssa olmazdır böyle bir sistemde
hayırlı olsun şimdiden
güzel yorumlarınız için gönülden teşekkür ederim hocam,
aslında eticaret ve pazaryeri enteğrasyonunu planlıyorum ama bir sonraki güncellemelerde getirebileceğimize inanıyoruz özellikle eticaret yapan firmalar için bu mödüller vazgeçilmez bir etken haline geldi sıfırdan bir tasarım yaptırıp tema yapısı ile çok iyi seviyelere getirebiliriz önerileriniz için çok teşekkür ederiz