tolgaonly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ücretsiz diye bir şey yazmadım.
***** indirmekten ise ufak bir ücretle alırım. İşime yarayacağını düşündüğüm de de lisansını alırım
Ben sizin iyiliğiniz için söylemiştim ama siz anlamadan atar yapmayı tercih etmişsiniz. Newspaper teması lisans doğrulaması yapmayan bir tema yani size satan kişi istediği kadar sitede aynı lisansı kullanabilir ve farkında bile olmazsınız. Bir süre sonra tüm lisanslar limite takılır ve hepsinin lisansı pasif hale geldiği için tüm emeğiniz çöp olur. Firma ile görüşüp lisansları sıfırlamak isterseniz yardımcı oluyorlar ama temanın asıl sahibi siz olmadığınız için muhtemelen olmaz diyecekler. Hadi diyelim bir şekilde kabul ettirdiniz bu sefer de lisans kodu değişikliği yapılmayıp aynı lisansın limitini sıfırlıyorlar yani yarın öbür gün aynı lisans ile satan kişi tekrar kodları dağıtıp tekrar lisansınızın pasif hale gelmesini sağlayabilir. Bu nedenle kendiniz alın demiştim.