Keşke çift -trade olsaymış

diğer arkadaşlarında mesaj okuma alışkanlığı yok sanırım, alıcı arkadaş 3 dakika geç yazdı diye başkasına satmış. Bu arada ikinizi de tanımıyorum bunun yazılı olmasına gerek yok. En azından farklı bir sebep sunsanız anlarım da resmen 3-5 dk geç yazdı diye sana satmıyorum demişsin.
Olumsuz yorumları kaldıramıyorsan da buraya konu açma, mod arkadaşlara özelden sorabilirsin.
Hocam arkadaşımızın burada vakti yok ise 10 dakika gibi bir süre satışı bekletiyor ve bir çok kişi almak istiyor. İlk gelen arkadaşta kendisi olmadığı için kendimce geç cevap vermesini sorumsuz olarak değerlendirdim ve sorun yaşamamak için başka arkadaşlara satmaya karar verdim. Lütfen bu tarz konularda istenilen bilgiyi sunun fikirlerinizi daha sonra sunarsınız