Keşke çift -trade olsaymış diğer arkadaşlarında mesaj okuma alışkanlığı yok sanırım, alıcı arkadaş 3 dakika geç yazdı diye başkasına satmış. Bu arada ikinizi de tanımıyorum bunun yazılı olmasına gerek yok. En azından farklı bir sebep sunsanız anlarım da resmen 3-5 dk geç yazdı diye sana satmıyorum demişsin.

Olumsuz yorumları kaldıramıyorsan da buraya konu açma, mod arkadaşlara özelden sorabilirsin.