alicangunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Trade itiraz yapın modlar gerekli açıklamayı yapsın , kimse canlı destek çalışanı değil burda herkesin bir işi sorunu derdi olabilir 1 gün 2 gün 3 gün beklersiniz almıyorsa satarsanız haksız o olmuş olurdu - trade verirdiniz . Sizin yaptığını satılsında bir anca önce satılsın ilk kim yazmış kim istemiş umrunuzda olmaz buna Ticaret Ahlakı deniyor kişi yaptığında son derece haklı
1 gün kimse bekleyemez. Alanın işi var satanında işi var. Satan belki borç ödeyecek belki başka ticarete sermaye çıkartmalı ? Eğer 3-4 saatten az bir bekleme söz konusu ise konu Sahibi haklı bu geçerli süredir. Ama 1 gün 12 saat 24 saat çok fazla.