Bence saçma. Yani - trader veremez. Bu konuda moderatörler bilgi almak isterim. Çünkü böyle bir durumda ben her önüme gelene mesaj atayım geç cevap verdi diye negatif trader göndereyim ödeme yapılmadan negatif trader verilmez. Zaten 10 tllik işlem bu yüzden var diye düşünüyorum. Ticari ahlak kuralları yazılmamış olabilir ama ben o an burada değilimdir yazmıştır. Netim açıktır telefon başka yerdedir.