- Trade itiraz yapın modlar gerekli açıklamayı yapsın , kimse canlı destek çalışanı değil burda herkesin bir işi sorunu derdi olabilir 1 gün 2 gün 3 gün beklersiniz almıyorsa satarsanız haksız o olmuş olurdu - trade verirdiniz . Sizin yaptığını satılsında bir anca önce satılsın ilk kim yazmış kim istemiş umrunuzda olmaz buna Ticaret Ahlakı deniyor kişi yaptığında son derece haklı
Hocam kişisel düşüncelerinizi lütfen kendinize saklayın, konu hakkında detaylı bilgilere sahip değilsiniz burada sizden konu hakkında yorum yapmanızı değil gerekli kuralları tarafıma aktarmanızı istedim. Konu baltalamayın. İyi forumlar