Haklısınız forumda bayağı konu açan oluyor bu yüzden.Mesela benimde bir sitem beklemede hala.Bir süre sonra covid 19 sebebiyle inceleyemiyoruz uyarısı alıyor.Nadir de olsa onay alan oluyor tabi.Amerikadaki yaptırımlar onayı oldukça güçleştiriyor.O yüzden adsense ile satmanız daha iyi olurdu demek istedim bende.Son olarak sayaç koyarsanız ve adsense ile satmayı düşünürseniz son fiyatı özelden yazabilirsiniz.
Bugün sayaç ekleyeceğim. Teşekkürler.
Fiyat güncellenmiştir.