emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, boşa almışsınız. İade yapılmıyor diye biliyorum.
Yapiliyor hocam. 10 tl kesinti oluyor 3 gun icerisinde iade talep edince. Guzelhost cok saglam firmadır. Adamlar acaip yardimsever. Borc iatesem gonderirler yani o derece