turguthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi paketi kullanıyorsunuz + 300 cok ya bende 140 ödüyorum cok para ya daha az parayla daha cok hjız alanlar var aşiri zoruma gidiyor oyun oynayamıyorum
Her oyunu lag olmadan oynuyorum. Limitsiz pakette sorun olmuyor. Daha önce bende limitli paketleri kullanıyordum çok sorun oluyor. Limitsiz'de problem yok.

stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaan hocam İnternet Download Manager kullanırken dalgalanma oluyor mu sende?
Bendeki sorun söyle, dalgalanma oluyor 40'dan 600Kbps'lere çıkıyor sürekli bu şekilde oluyor, en son da 0 da takılı kalıyor hata veriyor. farklı farklı yerlerden indirme yaptim sonuç ayni.
Belki bilgisayardan kaynaklıdır diye telefonun internetini bagladim herhangi bir sorun olmadi, yani sorun benim superbox'da. Merak ettim sizde de ayni sorun oluyor mu?
İDM kullanmıyorum genel olarak download ve upload hızlı.