ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıp kullanmayan da size neden ücretsiz versin ki? Yok parasını verip alacağımdiyorsanız da tavsiyem üzerine biraz daha ekleyip kendi lisansınızı satın alın.
Ben ücretsiz diye bir şey yazmadım.
***** indirmekten ise ufak bir ücretle alırım. İşime yarayacağını düşündüğüm de de lisansını alırım