Freepik'te iki tür lisans var; atıflı ücretsiz ve premium (atıf yapsanız bile kullanmanız yasak). Kafam ağrımasın, kul hakkına girmeyeyim diyorsanız ya aylık 10 euro ödeyin ya da pixabay.com ,
pexels.com gibi CC0 lisans kullanan (atıfsız ticari kullanım serbest) siteleri tercih edin.
Premium üyelik alarak indirdiğimiz dosyaları istediğimiz gibi kullanabiliyor muyuz yani hocam?