LG 34 WK 650 kullanıyorum o konuda sormak istediğin soru olursa sorabilirsin. Attığın ilk linkteki monitörün daha büyüğü yani önerime gelecek olursak arkadaşta Aoc IPS panel ekran var bendeki IPS ekrana oranlar arkadaşınki daha kaliteli duruyor bence üstelik bendeki monitör 1800 TL arkadaştaki 700 TL olmasına rağmen bundan dolayı önerim 3