Azurrexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birincisini öneririm. Çalıştığım yazılım firmasında bu modelleri kullanıyoruz
Notebook bağlayınca dağılma yapar mı
Çözünürlük 1920x1080

1. monitörün 2560x1080