Konu
Sizce hangisi (r10+)
07-04-2020, 15:03:18
#5
Type
Azurrexe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birincisini öneririm. Çalıştığım yazılım firmasında bu modelleri kullanıyoruz
Notebook bağlayınca dağılma yapar mı
Çözünürlük 1920x1080
1. monitörün 2560x1080